Kolejne salony LPP przyjmą od nas używaną odzież

Kolejne salony LPP przyjmą od nas używaną odzież

Do salonów Reserved, w których Grupa LPP już od ponad roku prowadzi zbiórki używanej odzieży, dołączają kolejne lokalizacje. Od września br. pojemniki na ubrania
z dowolną metką pojawią się w 30 salonach marek House i Mohito. Dzięki trwającej od 2018 roku akcji już półtorej tony odzieży pochodzącej ze zbiórki w salonach flagowej marki polskiego producenta zyskało drugie życie i trafiło do osób znajdujących się
w trudnej sytuacji życiowej.

Klienci odwiedzający salony należącej do LPP marki Reserved już od ponad roku mogą zostawiać używane ubrania w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach. Od początku trwania projektu ze zbiórek od klientów do potrzebujących trafiło do już ponad półtorej tony ubrań.

- Zbiórka odzieży ma dla nas podwójny wymiar. Z jednej strony dzięki tej akcji możemy wspierać osoby potrzebujące, z drugiej to bardzo ważny aspekt działań proekologicznych, ponieważ ubrania dostają w ten sposób drugie życie. Tym bardziej cieszymy się, że nasza akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem i tyle osób zdecydowało się skorzystać z możliwości przyniesienia do naszych salonów ubrań zamiast wyrzucania ich na śmietnik. Efekty prowadzonej już ponad rok zbiórki są obiecujące, dlatego zdecydowaliśmy się od września tego roku rozszerzyć projekt o kolejnych 30 salonów naszych marek House i Mohito – komentuje Anna Miazga, koordynatorka ds. CSR w LPP.

Kontenery na używaną odzież w salonach House i Mohito są dostępne w centrach handlowych zlokalizowanych w większości dużych miast w Polsce. Podobnie jak w przypadku zbiórki
w sklepach Reserved, zgromadzone w ten sposób ubrania trafią do potrzebujących
za pośrednictwem Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta, prowadzącego noclegownie
dla bezdomnych w całej Polsce. Dotychczasowe wsparcie polskiego producenta znalazło uznanie Gdańskiego Koła Towarzystwa, które przyznało firmie nagrodę POMAGACZA ROKU im. Romana Koturbasza.

- Współpraca z organizacją opiekującą się na co dzień osobami w trudnej sytuacji życiowej to dla nas gwarancja, że wszystkie przekazane przez naszych klientów ubrania trafią do tych, którzy tego naprawdę potrzebują. Nagroda, którą otrzymaliśmy to dla nas bardzo miłe wyróżnienie,
ale też potwierdzenie, jak ważne są inicjatywy odpowiadające na realne potrzeby osób z naszego otoczenia –
dodaje Anna Miazga.

Branża odzieżowa wciąż szuka rozwiązań, dzięki którym możliwe jest ograniczenie jej wpływu na środowisko naturalne. Dla LPP zbiórka używanej odzieży i nadawanie im w ten sposób drugiego życia to istotny element pozwalający firmie rozwijać się w sposób zrównoważony
i zgodny z zasadami odpowiedzialności społecznej.


 

Pełna lista salonów LPP, gdzie można obecnie zostawić używaną odzież:

Białystok

Altrium 

Reserved

Bydgoszcz

Focus Park

Mohito

Częstochowa

Galeria Jurajska

Reserved, House

Gdańsk

Forum

Reserved, House, Mohito

Galeria Morena 

Reserved

Galeria Bałtycka

Reserved

Gdynia

Riviera 

Reserved

Katowice

Silesia City Center

Reserved

Galeria Katowicka

Reserved

Kielce

Galeria Echo

House

Koszalin

Atrium

Mohito

Kraków

Galeria Krakowska

Reserved

Serenada

Reserved, Mohito

Bonarka City Center

House, Mohito

Lublin

Felicity 

Reserved

Tarasy Zamkowe

House, Mohito

Łódź

Manufaktura 

Reserved, House, Mohito

Nowy Sącz

Trzy Korony

Mohito

Opole

Solaris Center 

House

Karolinka

Mohito

Turawa Park

Mohito

Poznań

Posnania 

Reserved, House, Mohito

Radom

Słoneczna

Reserved

Rzeszów

Galeria Rzeszów

House

Szczecin

Galaxy

House, Mohito

Galeria Kaskada

Mohito

Tarnów

Gemini Park Tarnów

House

Toruń

Atrium Copernicus

Reserved

Warszawa

Wola Park

Reserved

Złote Tarasy

Reserved

DTC Sawa

Reserved

Arkadia

House

Galeria Północna

Mohito

Promenada

Mohito

Wrocław

Magnolia Park

Reserved, Mohito

Wroclavia

House, Mohito

Więcej informacji na stronie: www.lppmore.com

LPP SA jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś kolekcje na 24 rynkach,
w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln m2 oraz sklepy on-line w 12 krajach Europy. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 200 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

 

Kontakt dla mediów

Sławomir Ronkowski - Dyrektor Komunikacji

Tel.: 571 448 369,

e-mail: Slawomir.Ronkowski@lppsa.com

 

 

wróć