#wyszukany Kampania wizerunkowa dla nietypowej branży

#wyszukany Kampania wizerunkowa dla nietypowej branży

Marka VIVE Profit wróciła z kolejną akcją edukacyjno-promocyjną #wyszukany, która ma na celu uświadomić społeczeństwo, że zakupy w stylu #slow mogą pozytywnie wpływać na ochronę środowiska. Firma chce zachęcić do większej uważności oraz dokładności w sklepach. Celem jest zmiana nawyków zakupowych i pokazanie, że bycie #zerowaste to dobry sposób na ratowanie naszej planety, aby przyszłe pokolenia mogły cieszyć się nią w taki sam sposób, jak my. Kampania akcentuje fakt, że wybór sklepów z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit pozwala dawać drugie życie ubraniom.

 

Działania, skierowane do obecnych i przyszłych Klientów sieci pozwoliły osiągnąć znakomite rezultaty, takie jak wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży, zwiększenie rozpoznawalności sklepów i marki VIVE Profit, rozwój sieci sklepów do 36. w całej Polsce oraz wzbudzenie zainteresowania ich niepowtarzalną ofertą.

 Kampanię #wyszukany promuje spot reklamowy, ukazujący młodych ludzi, których radość, witalność i różnorodność jest odzwierciedlona w ciekawych stylizacjach jakie noszą. Spot w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, historie dzieci i dorosłych.

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=JJTYXeygzX4

 W ramach kampanii Klienci sklepów VIVE Profit mogą odnaleźć w sieci nie tylko wiele modowych perełek, ale również wyjątkowe eko torby, ukrywane wraz z początkiem nowego cyklu w każdym sklepie marki. Osoba, która ją znajdzie otrzyma 50 zł na zakupy w sieci i może zatrzymać torbę. Akcja obowiązuje od 01.10.2020 roku od godziny otwarcia danego sklepu VIVE Profit do 30.11.2020 roku. Regulamin akcji promocyjnej: http://bit.ly/regulaminwyszukany

 Akcję #wyszukany wzmacnia konkurs. Zachęca on Klientów do tworzenia stylizacji z odzieży, której dano drugie życie i pokazania ich w kanale Facebook i Instagram oznaczonych hasztagami #wyszukany oraz #viveprofitpaździernik. Autorzy 3. najbardziej kreatywnych stylizacji, zostaną nagrodzeni voucherem o wartości 300, 100 lub 50 zł na zakupy w sieci sklepów VIVE Profit! Konkurs trwa dwa miesiące, a zgłoszenia można publikować do 27.11.2020 do godziny 15:00

Regulamin konkursowy: http://bit.ly/Regulamin-Wyszukany

 Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu VIVE Group.

 Kampania #wyszukany to kolejna odsłona działań promujących nurt slowfashion. Marketing Grupy VIVE od lat zaskakuje rynek ciekawymi działaniami wizerunkowymi i nowatorskim podejściem marki VIVE Profit, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanie w segmencie odzieży używanej. Zespół marketingu VIVE Group był autorem:

 Kontakt dla mediów:

 Ewelina Rozpara

Manager ds. Marketingu i Komunikacji – Rzecznik prasowy

kom. 723 184 218

ewelina.rozpara@vive.com.pl

 

 VIVE Textile Recycling

VIVE Textile Recycling działając od 28 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Firma stawia sobie za cel stuprocentowe wykorzystanie odzieży używanej, segregowanej każdego dnia w ilości setek ton, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych w Polsce, w pełni skomputeryzowanych linii do sortowania odzieży, umożliwiających przerób 500 ton surowca na dobę z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych ISO 9001 i 14001. Każdego dnia załoga w systemie
3-zmianowym sortuje i pakuje gotowe produkty z 700 różnych grup asortymentowych. Tak przygotowane produkty trafiają do ponad 70 krajów na świecie oraz do sieci 36 sklepów VIVE Profit
i butików VIVE Premium, których VIVE Textile Recycling jest właścicielem.

Dzięki optymalizacji kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwo i zastosowaniu innowacyjnych metod recyclingu VIVE Textile Recycling to obecnie wiodąca firma w Polsce produkująca paliwo alternatywne z tekstyliów. Stworzyła ponadto innowacyjny kompozyt tekstylny, mający zastosowanie w przemyśle i produkuje czyściwo przemysłowe wykorzystywane przez przedsiębiorstwa wielu branż.

VIVE Textile Recycling rozwija również swoją działalność w obszarach transportu i logistyki, oferując swoim klientom szeroki zakres usług TSL oraz rozwiązania magazynowe w klasie A/A+. Specjalizuje się także w transporcie ładunków przestrzennych i standardowych, wysokokubaturowymi nadwoziami wymiennymi. Przewozy realizuje na rynku międzynarodowym, oferując system dystrybucji do sieci handlowych z wykorzystaniem własnego taboru dedykowanego.

Jako przedsiębiorca odpowiedzialny społecznie, buduje świadomość gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ).

wróć