Codzienne świeże dostawy o każdej porze roku – nowa kampania Lidl Polska

Codzienne świeże dostawy o każdej porze roku –  nowa kampania Lidl Polska

Lidl Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Sieć tym razem zwraca uwagę na ogromny wybór świeżych warzyw i owoców, które każdego dnia dostarczane są do sklepów Lidl Polska. Co ważne, asortyment Ryneczku Lidla zmienia się wraz z porami roku, więc każdego dnia klienci mogą znaleźć to, czego potrzebują. O tym wszystkim opowie w  jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna.

 Lidl Polska kontynuuje kampanię promującą świeżą ofertę Ryneczku Lidla. W jednym ze spotów telewizyjnych, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna, sieć przekonuje, że dostawy warzyw i owoców są realizowane codziennie, dzięki czemu klienci każdego dnia mają dostęp do ogromnej oferty świeżych artykułów. Ponadto oferta zmienia się wraz z porami roku, więc klienci na co dzień znajdą to, czego potrzebują.

„Współpracując z siecią Lidl Polska od wielu lat, stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość i  świeżość naszych jabłek. Aby klienci sieci mogli cieszyć się soczystymi i pełnymi smaku owocami, zapewniamy codzienne dostawy świeżych jabłek oraz dbamy o warunki przechowywania i  transportu produktów, spełniające najwyższe kryteria” – mówi Hubert Woźniak, prezes Organizacji Producentów Owoców Rajpol.

Stan dostępnych warzyw i owoców na Ryneczku Lidla jest także monitorowany przez pracowników. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży. Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia. 

Atrakcyjne, niskie ceny warzyw i owoców

Kampanii towarzyszą także atrakcyjne promocje cenowe, którymi objęte są warzywa i owoce. Na przykład od poniedziałku 6 lutego do środy 8 lutego wszystkie kiwi oferowane będę do 61% taniej np. kiwi kupimy już za 0,69 zł/ 1 szt. (zamiast 1,79 zł – 61% taniej), kiwi gold oraz BIO kiwi gold za 1,79 zł/ 1 szt. ( zamiast 2,99 zł – 40% taniej), a kilogramowe opakowanie kiwi oferowane będzie 40% taniej – 5,99 zł/ 1 kg/ 1 opak. (zamiast 9,99 zł). W niższych cenach dostępne będzie też winogrono różowe Red Globe 10,89 zł/ 1 kg (zamiast 15,99 zł – 31% taniej) oraz mandarynki 5,99 zł/ 1 kg (zamiast 8,99 zł – 33% taniej).

O kampanii

 Nowa odsłona kampanii Ryneczku Lidla została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu, nośnikach outdoorowych oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały dwa spoty telewizyjne – w jednym z nich lektorką jest Krystyna Czubówna.

Spot z udziałem Krystyny Czubówny można obejrzeć na platformie YouTube.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 800. 

Kontakt:

Strona www: https://www.lidl.pl

Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/

YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

 

wróć