PGNiG trzeci rok z rzędu wyróżnione przez Klientów ZŁOTYM LAUREM

PGNiG trzeci rok z rzędu wyróżnione przez Klientów ZŁOTYM LAUREM

ZŁOTY LAUR, czyli prestiżowa nagroda przyznawana przez Klientów, kolejny raz trafił do PGNiG Obrót Detaliczny. To już trzecie z rzędu wyróżnienie, dlatego spółka otrzymała dodatkowo specjalną nagrodę: LAUR KLIENTA – GRAND PRIX 2020 w kategorii Dostawcy gazu.

- To niezwykle cenne dla nas wyróżnienie, ponieważ tak naprawdę jest to nagroda od naszego Klienta. Wyboru najbardziej cenionych produktów dokonują bowiem oni sami. Laur Klienta jest dla nas potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o naszej ofercie, a zarazem motywacją do stałego podnoszenia jakości naszych produktów – powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny

Ogólnopolski plebiscyt popularności marek, produktów i usług Laur Klienta jest prestiżowym i jednym z największych tego typu projektów w kraju. W ogólnopolskim sondażu bierze udział - rokrocznie - kilkadziesiąt tysięcy Klientów.

Produktom i markom, które wygrywają w głosowaniu, organizatorzy przyznają wyróżnienia. ZŁOTY LAUR jest najwyższą z nagród przyznawaną w danej kategorii. W przypadku sukcesu w trzech edycjach konkursu organizator ma prawo przyznać wyróżnienie specjalne - LAUR KLIENTA GRAND PRIX.

*** Więcej informacji udziela: Rafał Pazura, Rzecznik Prasowy PGNiG Obrót Detaliczny, tel. 603 207 454

wróć